fredag den 18. juli 2014

Youtube videoér!

Hejsa :-)
Jeg har desværre ikke fået skrevet så forfærdeligt meget på trods af, at der er sket en masse (værtsfamilie, ambassaden, workshop og det hele nærmere sig VOLDSOMT etc.) Men jeg vil lave et indlæg om de ting inden, at jeg smutter afsted (satser jeg da på xD). Jeg tror, at jeg vil opdatere min blog en smule under opholdet, men ikke særlig ofte. Det er (delvist) fordi, at jeg egentlig selv meget bedre kan lide at se videoér fra udvekslingsstudenter. Derfor er jeg selv begyndt at lave videoér omkring mit udvekslingsstudent-år på min youtube kanal. Det er helt klart det, jeg forventer, at jeg vil fokusere mest på (altså videoérne) under mit ophold, når det kommer til online offentlig kommunikation:-)

Hvis I har lyst til at Subscribe(eller bare lige tjekke mine videoér ud og aldrig komme tilbage)
på min youtube kanal, hvor jeg har en serie kaldet: My Exchange Student Life - så kan det findes HER. Det skal dog lige siges, at min videoér er på engelsk - men så får i jo også mulighed for at høre, om mit engelsk nu bliver bedre *7913


Kan i have en rigtig god sommer!! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar