lørdag den 2. november 2013

5 dejlige lange måneder til næste stik

Så har jeg overstået andet hepatitis a+b stik og det føles skønt! Der går ca. 5 måneder til, at jeg skal have mit næste og sidste stik  (med mindre vi får en mail om, at der kræves flere stik/tests eller sådan noget ?  det kunne jeg godt forestille mig)

Men det var ikke ligeså slemt, som det har været de sidste par gange. Dog var det lidt (meget) træls, at jeg skulle sidde og vente i et kvarter og blive mere bekymret.

______

Folk er begyndt og modtage underorganisation og de lange ansøgningspapirer. Jeg håber bare, at jeg også modtager mine snart. Magter virkelig ikke modtage dem i midt december.. :-(

Men uanset hvordan alt det her kommer til at gå, så bliver det en oplevelse, jeg aldrig glemmer :-)

Super god weekend !

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar