lørdag den 9. november 2013

Workshop i Århus - Verdens bedste ansøgning

Explorius holder nogle forskellige workshops for de kommende udvekslingsstudenter og deres forældre etc. For deres første workshop i år er temaet: Verdens bedste ansøgning :-)

Jeg vil selvfølgelig gerne lave verdens bedste ansøgning (når jeg nu engang modtager selve ansøgningen... ), så derfor skal mine forældre og jeg selvfølgelig med til det. Faktisk glæder jeg mig allermest til bare at møde alle de andre, jeg har jo en masse tilfælles med dem allerede. Jeg synes også altid, at (kommende)udvekslingsstudenter er så flinke! Når jeg skriver på folks blogge, youtube kanaler etc. så får jeg altid et virkelig varmt og venligt svar tilbage!

Men jeg tror altså, at man virkelig skal passe på med sin ansøgning. Kunne forestille mig, at de fortæller til workshoppen, at man selvfølgelig helst skal smile på nogle af billederne. Men hvis du aldrig smiler eller ikke føler, at der skal nogle billeder på, hvor du smiler - så skal man jo selvfølgelig ikke gøre det. Jeg ved, det var et lorte eksempel - men håber i forstår, hvad jeg mener?

Mine forventninger er selvfølgelig at lave et indlæg omkring workshoppen, som jeg i øvrigt først skal til den 28 nov.. Det kunne jo være dejligt, hvis jeg fik taget nogle billeder or something..

Det er lige gået op for mig, at jeg aldrig sætter billeder ind. Der har ikke rigtig været så meget at sætte billeder ind af. Mit læge besøg?- nej vel!  Mine tanker? - nej, den holder vist heller ikke..
Jeg tror også, at det har noget at gøre med, at jeg selv bedst kan lide at læse de der lange tekst indlæg fremfor 500 billeder...

Men selvfølgelig skader et par billeder ikke - det må jeg lige rette op på xD

God lørdag aften :-)

-Anne-Louise

4 kommentarer:

  1. Hej Anne Louise. Super fed blog du har. Jeg skal selv rejse med explorius næste år, desværre kommer jeg højst sandsynligt ikke til workshppen :-(
    Håber at det er okay at jeg ligger dit link ud på min blog. Hvis du har løst til at følge mig, er du meget velkommen:-) http://saramoel-usa.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Hejsa :-D
    Mange tak - er ellers ikke selv så tilfreds med den (typisk mig) :-)
    Og øv. Måske ses vi på et andet tidspunkt? :-)

    Det er helt okay og jeg skal nok tjekke din blog ud :-) (og selvfølgelig linke den)

    -Anne-Louise
    Ps. Husk bindestreg i mit navn xD

    SvarSlet
  3. Hej Anne-Louise!
    Vi har skrevet sammen før, og følger vist hinandens Intragram.
    Jeg skulle jo til Australien istedet for USA, men har så alligevel fået lov til at komme til USA. Jeg rejser dog med MyEducation. :)
    Men håber da at vi stadig kan få lidt kontakt. :)

    http://anneiusa2014-15.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. Hejsa Anne :-)
    Bare rolig - kan sagtens huske dig osv. <3
    Tillykke - hvor er det dejligt for dig !! :-D

    Det håber jeg også! Jeg linker lige din blog under siden:
    Udvekslingsstudenter(blogs) !

    God søndag!

    SvarSlet